zondag 16 april 2023

Zondag kerk, Cromvoirt en terug

Vanmorgen ging de wekker  om 8:30 opstaan, ontbijt en zo. Ik werd opgehaald door Wim en Coby, en naar de kerk gebracht.
 
Begonnen bij de Maaspoortweg, A59, Ruwekampweg en Kruiskampsingel Evertstenstraat GKV kerk.

Onze dominee schreef in mijn boekje; 1 Petrus 1:1-9 "We hebben het paspoort van het koninkrijk al. Nu mogen we het leren ontdekken". 

Daarna samen met Wim en Agnes naar hun huis in Cromvoirt gereden.

Cromvoirt wandeling St. Lambertusstraat, golfterrein, veel landwegen en terug.

Gegeten en gekeken naar Floortje Dressing in India en het ging ook over olifanten 

Verder de Deutersestraat, Vlijmenseweg, Randweg, Parallelweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Sint Teunislaan, De Harendonkweg, Geerke en terug.

Ik voel me verder wel goed, beetje moe is niet erg.

Statistieken;
27,54 Km afgelegd.
2:01:34 Opnametijd.
14,95 Km/u gem snelheid bij beweging.
113 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=175NUPsglQK8nME3A4JXm0aEa0gtqUOQ&usp=sharing


Auto en wandelroute van deze zondag


Gisteren boodschappen; bier, tuc, melk, vis, wortels, icetea en gebak


Gebak uitzondering


Gisteren 18:30 de buren hadden dingen besteld

++++++++++++++++++++++++++++++++


Kerk rotsblok met kruis van hout 


Linker rij zit ik tegenwoordig graag


Waarom het graf weer dicht zit snap ik niet


Kaars voorlopig bij elke dienst aangstoken


Bij Wim en Agnes


Beeldjes


Dimmen maar 


Hond op vloer


Kletspot dezelfde als bij Adm. Scholing


Giraffe


Blauwe druifjes en zo 


Rietdak pas nieuw


Lambertuskerk 


Stukje boerderij


Melkbussen en gereedschap?


Plas 


Witte zeilen asperges


Bij bushalte om even te zitten


Golfers 


Stuw verderop 


Meer golfterrein 


Clubhuis of zo


Bochtje


Naam onbekend


Wandel knooppunt 


Diverse groentes 


Nieuwe weg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.