vrijdag 28 april 2023

Vrijdag OAD Vught en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:05, opstaan ging lastig, maar uiteindelijk toch op tijd vertrokken. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan,  Orthenseweg, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Heunweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD / WSD.

Ik had te maken met Ron, Driek, Ryan, Jorn en anderen.

9 x 5 = 45 + 3  = 48 x 20 beugels per zakje = 960 beugels geteld en ingepakt. Er zaten al 20 kleine beugels in elk zakje.

Terug gereden Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors ontmoet, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kardinaal van Rossumplein, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage en terug.

Fiets neergezet en toen ontmoette ik Rianne. 

Bij Harm geweest, naar 't Stoepje gelopen; Walter, Patrick, Aleida en Roelina waren er weer.

Op de heen weg regenkleding aan moeten doen, terug redelijk droog gehad.

Ik voel me verder goed, rustige middag verder vermoed ik.

Statistieken;
21,16 Km afgelegd.
1:49:12 Opnametijd.
13,04 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,83 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LPkfWenebpuerDjYw8rlILY968y1FcE&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Bouwplek bij glasbak en kledingbak


Klokkenlaan bouw flats vordert


Klokkenlaan bushalte


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo


Omgeving buitendijk


Fietspad bij brug


Valk fietsen relatief nieuw bord


Draak 


Photoshop steden wand


Lantaarnpaal brug sier ijzer smeedwerk 


Rotonde bij hoofdingang zorgpark Voorburg Vught 
glasbak, containers incontinentie afval 


Bak om zakjes met beugels in te doen


Plankje met spijkers om beugels af te tellen


Weegschaal en seal apparaat 


Krat om gevulde zakjes in te doen.


Pallet met dozen


Groene plastic nietjes hoefde ik gelukkig niet te doen 


Beschermbeugel radiator


Voorraad grote beugels


Hoekje bij de deur, brandblusser, bezem, ideeënbus en zo 


Plastic; afdeling bakken en plastic afval 


Stalen stoffen heet dit geloof ik


Wat hier in zit weet ik niet


Pauze snickers en koffiebekers 
verpakking stroopwafels niet van mij


Snickers uitgepakt en koffiebeker 


Plastic dozen op statafel


Harm Shoe Care Lokerenpassage


Borstels


Sleutelbossen houders 


Riemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.