maandag 17 april 2023

Maandag dierenweide Vught en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 opstaan, douche ontbijt , berichten en zo.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Zorgpark Voorburg ingang Parklaan dierenweide.

Ik had te maken met Marcel, Ad, Petra, Rien, Frans, Chiel, Rudy, Antona, Paul, Patricia, Manon, Mariska, Christiaan, Wilco, Mark, Mar-Hein en anderen.

Weer verder via de Boxtelseweg, Park Reeburg, Raadhuisstraat, Leeuwenstein, Heuvel, Dorpsstraat, Helvoirtseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Oude Gestelseweg, Senecolaan, Pettelaarseweg, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Merwedelaan, Lambooybrug, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Zevenhontsweg, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Klokkenlaan kwam Ria van Willem me voorbij gefietst, ik stond even stil.

Ik voel me verder redelijk, dadelijk even rustig aan doen.

Statistieken;
21,99 Km afgelegd.
2:12:51 Opnametijd.
12,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,75 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aMq8jIzG2acfJRVLTVjC_-ROir5gbSQ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan, dit blok het verste van mijn huis, 
4 blokken al een eind gevorderd


Omgeving station


Photoshop stedenwand 


Brugleuning verderop stuwen omgeving Willemsplein en voetpontje 


Maurick brug blijft mooi gemaakt 


Leeuwenstein narcissen vanaf de Boxtelseweg gezien


Parklaan camera en borden 


Watertoren en ketelhuis noem ik het witte gebouw


Dierenverblijf maar zag er verlaten uit


Kas, organisch afval en kantine Dierenweide


Boekje afscheid pastor Frans 


Hetzelfde boekje


Inpakspullen 


Kunst kalfje best groot 


Voer voor kleinere dieren 


Laarzen in diverse maten 


Gevulde wand 


Kantine hoekje vaker op de foto gehad


Kas potgrond  weer een hoge stapel 


Grondbewerking machine 


Bord met 3 varkenskoppen 
waar koop je zoiets?


Hoekje koffie en thee, 4 bekerhouders iets hiervoor hingen er nog 5


Plas Boxtleseweg omgeving Crucifix 


Plas bij park Reeburg


Stukje Leeuwenstein fontein net te zien


Ik noem dit het Koetshuis bij Leeuwenstein


Trap Leeuwenstein


Bij soort JOP (Jeugd Opvang Plek) 


Kunst Zuiderparkweg, hoort die boom er bij?
wanneer voor het laatst schoon gemaakt?


Screenshot mobiel tegenwoordig wekelijks bericht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.