zaterdag 8 april 2023

Zaterdag fietsrit Rompertpassage

Gisteren nog kerkdienst GKV 19:30 goede vrijdag vesper, was goed,  diverse mensen gesproken.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 maar het duurde lang voordat ik verder opstond.

Ontbijt, berichten, rust en dat soort dingen.

12:09 begon mijn route app op mobiel.
Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan, Rompertpassage en dezelfde weg terug.

Onderweg kwam Ria van Willem me tegemoet fietsen, we zagen elkaar. Bij de Rompertpassage sprak ik Paul van vroeger badminton, was leuk.

Ik voel me nu verder redelijk goed dadelijk was ophangen, even naar Harm, rust, vader bellen, eten, 19:00 Parade bijeenkomst.

Statistieken;
3,26 Km afgelegd.
26:24 Opnametijd.
10,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
16,57 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1axoEd27OB0tomX-hMusyxrqExG_X3Tg&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Scouting gebouw


Hekwerk


Al een paar dagen bezig waarom  weet ik niet


Nieuw asfalt bij Klokkenlaan flat 


Klokkenlaan nieuwbouw 


Spreekt voor zich


Ik gebruik altijd deze kapper


Pasfoto's 


Shoeby feest


Jack's kaas en zo 


Zomerslippers 


Sta tafels 


Kruidvat Driehoek


HG


City Changers ben ik ooit binnen geweest


In/uitgang Rompertpassage


Gall en Gall 


Dranken


Boodschappen


Boek


Boek


Boek


Donald Duck


Kaarten


Ook hele grote


Lego


Deo


Wasmiddel groot verpakking


Portemonnees  


Bier gekocht doppen ga ik bewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.