zondag 11 september 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg om op te staan, ontbijt, tv en dat soort dingen. Berichten aan de late kant deze keer.

Vertrokken in westelijke richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vuttepad, Rietveldenweg,, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat kerk.

Ik kwam toch mooi op tijd aan bij de kerk.

Onze dominee Pim Poortinga schreef in mijn boekje; Job & de vrienden "In het lijden laten we Gods kracht zien".
Het ging dus over Job heeft mijn belangstelling.

Wim van Ginkel was gisteren 90 geworden ons oudste gemeentelid werd genoemd en we kregen gebakjes.

Marion van Groos vandaag jarig 9/11 WTC ramp makkelijk te onthouden.

Ik ben redelijk lang koffie blijven drinken, veel ontmoetingen.

De rit terug ging via het Kruiskamppad, Meerheuivelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Lange Kamp, Daloiënwaerd, De Haverlij, De Beverspijken, De Vutter, De Vlacie, Schoolstraat, Graaf van Solmsweg, Maasoeverpad, de Dieze over, Engelensedijk, Orthen, Het Wielsum, De Bokkelaren.

Ik voel me verder goed, misschien ga ik dadelijk ook nog naar de CGK kerk.

Statistieken;
20,18 Km afgelegd.
1:54:12 Opnametijd. 
12,67 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Omdzl_zag051b8v212YekDlWGblrqu8&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Brug bij het Vutterpad


Stukje Meander kruiskampflat 


Wachten op het begin


Piano


Wim van Ginkel 90 jaar bedankt voor het gebakje 


Omgeving Engelenmeer hekken niet helemaal rond de boom


Mooie wolken


Brug omgeving Haverlij


Begin Daliënwaerd 


Van Julius mocht ik deze foto gebruiken


Daliënwaerd


Rudy v/d Zande 


Hoogspanningsmast 


De Vutter


Omgeving Schoolstraat plas 


Bokjes en zo


Kippen en boomstronk


Binnenvaartschip met Mercedes en hond aan boord


Passerende schepen


Begraafplaats gieter met muntautomaat van winkelwagens 


Graf


Omgeving Maasoeverpad


Maisveld richting Graaf van Solmsweg 


Vanaf de Engelensedijk


Orthen brievenbus


't Uivernest in de steigers, vorig keren containers voor de deur


Ziet er nieuw uit


Stukje water bij het Wielsum 


Kledingbak geschilderd


Bokkelaren huisjes bij flats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.