dinsdag 6 september 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:25, ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in westelijke richting van Zwietenpark, Maasoevepad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing.

Ik verwachte Jan maar we hadden José als leidinggevende.

Verder aanwezig; Bert, Prisca, Ilona en Remco(!). 

Ik ben een beetje aan het kijken naar de informatie over Boudewijn Buch weliswaar overleden, maar op wikipedia kun je allerlei info vinden. Zijn broer Menno Büch heeft ook van alles gedaan. Hoe ik er op kom weet ik niet.

Terug via de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Christiaan Huygensweg, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Romertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, redelijk ontspannen.

Statistieken;
11,98 Km afgelegd.
1:05:05 Opnametijd.
13,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1RreQYQwzqmeV4T0Z8pfwXmHFlzWReRU&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Maasoeverpad bij de A59


Graaf van Solmsweg stronken wachten op transport vermoed ik


Waarom hier graven?


Kruiskampweg gaat over in Ruwekampweg


Mijn plek; opdracht in Photoshop  tanden witter maken


Glasvezel Hedikhuizerweg


Re Brown horeca Helftheuvelpassage


Kinder kermis


Bakker van Keulen 


Specsavers brillen


Vers Inn kazen, noten en zo 


Flappentappen


Berkenboom afscheiding


Bij De Jumbo


Koll's ijsjes en zo 


Bij groente en fruit winkel


Witte pinda rotsjes


Walnoten


Choco noten 


Sperziebonen, Pompoenen en bieten


Aldi scootmobiel wacht geduldig 


Big Bazar tafelzeil op maat 


Kaarsen


Kun je in liggen, als de knuffels weg zijn


Zonnebrillen


Vloer bedekking


Bij station


Stukje haven vanaf de Orthenseweg


Trap, smalle voetbrug omgeving roeivereniging Den Hartog en Citadel 


Klokkenlaan bouw huizen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.