zaterdag 3 september 2022

Zaterdag repaircafé Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:25 tijd genoeg voor ontbijt, berichten en zo. 

9:11:31 begon mijn geo app op mobiel. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Vughterweg, Taalstraat,  Boxtelseweg, Parklaan Voorburg Vught. Repaircafé. 

Ik kwam mooi op tijd aan. Deze keer alleen zonder Willem. Ik had verder te maken met Ankie, Frits, Jos, Wim, Frans, José(2), John, Ton, Marianne, Hans, Kees, Sander, Nelly, Mientje, Rut en anderen. Zo'n 20 mensen bij elkaar. 

Paar reparaties kunnen doen, diverse banden vervangen, versnellingen afstellen, vast wiel weer goed zetten, spiegels van scooter vastzetten diverse kleine karweitjes.

Lunch was weer prima verzorgd, eerst ik en daarna Jos waar ik mee gewerkt heb.

Daarna rond 15:30 begon een overleg, en daarna een prima BBQ, genoeg gedronken en gegeten, zalm en hamburgers en dat soort vlees.

Weer gevuld terug gereden. Via de Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me goed, wel moe maar niet heel erg.

Statistieken;
19,48 Km afgelegd
1:31:21 Opnametijd.
13,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,85 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1o_PoeDgDyoWiJmmMmp8iIugSkv19CD0&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Buitendijk


Vanaf dezelfde plek


Station


Essent gebouw


Vanaf een fietsbrug 


Ingang Parklaan met de fiets kun je langs de slagbomen


Stukje Boxtelseweg


Werkplaats op dinsdag open en bij Repaircafé


Suiker en melk en zo 


Fotolijsten?


Wals


Simpel en toch mooi


Wandelgangen


Werkplaats compressor, radiator, krukje en zo


Kolomboorhouder bij werkbank 


Klok met fiets liep redelijk op tijd andere klok stond stil 


Vloeistoffen en zo 


Vrijwel lege koelkast en vriezer


Druiven


Drinkbaar bij lunch


Trap mij eerder niet opgevallen 


Hoog in de takels


Willem artikel


Vlees voor de BBQ


Net begonnen


Stukje stenen hut 


Tafel en zo


Bij Boxtelseweg / Parklaan


Chinees Taalstraat


Graffiti bij Paardensteeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.