zondag 4 september 2022

Zondag GKV kerk en fietsritten

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg voor de douche, ontbijt en dat soort dingen.

Kort de tv gekeken.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel,  Evertsenstraat kerk.

We hadden onze eigen dominee, het ging over Job 1 en 2 en zo. Hij schreef in mijn boekje "Als de vrede in het lijden verdwijnt is de enige weg er door heen en het voor God en Zijn gemeente neer te leggen". 

Na afloop van de dienst mee geholpen met de vuile kopjes en zo in de vaatwassen doen. 

Veel ontmoetingen en gesprekken gehad.

Daarna richting Kruiskamppad, snelweg over, De Gemeint, camping FF-R-UIT, bankje Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, de Haverlij,  De Beverspijken, De Vutter, Schoolstraat, Graaf van Solmsweg, Maasoeverpad, Maaspoortweg en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk misschien naar de CGK kerk. 

Statistieken;
19,15 Km afgelegd.
1:45:18 Opnametijd
12,88 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1d0egbeKZd0GaRtn5oJWGvwfLX_YxzX0&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Omgeving Noorderplas / van Zwietenpark


Afrit Engelen


Richting Vutterpad na bocht en brug


Stukje Vutterpad links veel gesnoeid waarom weet ik niet


Sligro elektrische voertuigen 
zag ik een tijd geleden bij de Torenstraat / kathedraal Sint Jan staan


Belangrijk punt Kooikersweg / Kruiskampsingel


Collectezakken 


Vaas, postvakken, centrale ruimte 


Kansel waar de dominee staat met scherm


Zaaltje kom ik niet vaak


Bij camping FF-R-UIT Steenbok?


Hetzelfde punt, Haan, varken, gans en paard


Houtril bij camping


Begin Vlijmen


Boom


Nieuwe Bossche sloot stuw met brede bek
veel hekken


Daar kwam ik vandaan 


Kun je met de fiets langs


Daliënwaerd


Hulst struik


Traplift word waarschijnlijk weinig gebruikt


De Haverlij verderop rotonde 


De Beverspijken districtsbureau Politie  


Begin Engelen 
deze plek kent wel een locatie, 
van de engelen uit de bijbel weet ik het niet


Plas omgeving de Vutter Engelen daarachter paarden 


Vlaciepark Engelen


Kindcentrum De Matrix 
vroeger heb ik veel met matrix printers gewerkt 


Meer info


Houten ophaalbrug 2011 staat er op 


Maaspoortweg deelfietsen daarachter Tango tankstation

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.