vrijdag 9 september 2022

Vrijdag OAD Vught en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 ruim genoeg om de dag te beginnen, ontbijt, berichten dat soort dingen.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, Koningsweg, omweg via de Maijweg, Lekkerbeetjesstraat, Wilhelminaplein, Vughterweg, Rotonde Postweg, Bosscheweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, De Ring, Kettingweg, OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatig Dagbesteding)

Ik had daar te maken met Harold(2), Ron, Mardi, Henri(WSD), Justin, Andrea en anderen. 
Afwezig Ton, Corné, John, Thijn en anderen.

Deze keer moest ik 2 plugjes en 2 schroefjes in een zakje doen. Bij elkaar 33 gevinkt per 10 geteld dus 330 zakjes gedaan.

We hadden het bijvoorbeeld over het grootste dier op aarde ik dacht de blauwe vinvis was volgens mij het grootste en Wikipedia geeft me gelijk 26 tot 30 meter lang en 150 tot 170 ton aan gewicht.

Ook een beetje over muziek gehad en zo.

Daarna Hogedwartsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Jozephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, even thuis daarna Lokerenpassage en  weer terug.

Bij Sjors regende het, toen had ik al regenkleding aan gedaan, verderop werd het weer droger.

Bij de Rompertsebaan stond ik even onder een viaduct daar ging mijn geo app een beetje in de war; kooi van Faraday.

Bij de Lokerenpassage boodschappen gedaan koste €7,77 mooi bedrag daarna even naar de markt bij Het Stoepje geweest.

Ik voel me verder goed, een beetje moe, gaat goed komen.

Statistieken;
22,46 Km afgelegd.
2:01:15 Opnametijd.
12,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1XksEHMxHPBolX0B_l1PN1f_5zrib8ag&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Wethouder Schuurmanslaan renovatie gaande 


Omgeving Buitendijk iets aan het lossen vloerdelen?


Emmaplein 4 Emma Staete FNF en zo


Maijweg 


Parkeerplekken


Paleisbrug liften werken niet meer


Stuwen relatief weinig water


Rotonde bij De Witte diverse richtingen


Park Glorieux


De Ring ziet er nieuw uit


Werk van vandaag plastic zakjes, schroefjes en plugjes


Karton kun je in elkaar schuiven


Paletwagens 


Kunststof nietjes


Schroeven en rubber ringetjes hoefde ik vandaag niet te doen.


20 grote aluminium beugels op plankje met spijkers


Overtoom bakken mogen niet deze ruimte uit


Beugels 


Plastic zakken kunnen hier aan elkaar verwarmd worden dan heb je en sluiting


Minder kalk in kraanwater en zo 


Knietjes waar rode ringetjes op moeten


Pauze; mars, gevulde koek en koffie


Vughtse zadelmakerij en horeca Maurickzicht


Sint Jan kathedraal toch weer met steigers


Torenstraat, Pilkingtons lange tijd niet binnen geweest


Van Berckelstraat nieuwe vormgeving


IJzeren Vrouw / Prins Hendrikpark 


Boodschappen spitskool, boomstammetjes, 
vla, ice tea, aardappelen samen dus €7,77 


Het Stoepje 


Andere marktkraam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.