woensdag 14 september 2022

Woensdag fietsrit Heinis en Maximakanaal

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, de schone was afgehaald en ingeruimd. Vertrokken voor en fietsrit ik hoopte droog maar moest de hele rit regenpak aanhouden.

Vertrokken in zuidelijke richting Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthen, begraafplaats, Herven, Heinis, Reitscheweg, Bruistensingel, Mariannepad langs het Maximakanaal, Sluis Empel, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Lokerenpassage en terug.

Bij de Lokerenpassage even bij Harm geweest en kleine boodschappen bij Mary van de Jumbo.

Ik voel me redelijk alleen een beetje moe. Vandaag verder weinig plannen uitrustdag.

Statistieken;
13,88 Km afgelegd.
1:13:44 Opnametijd.
13,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
33 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Mijn herenfiets


Bushalte even droog


Klokkenlaan


Iets verder


Andere halte


Begraafplaats Orthen kerkje


Denoordpool boerderij


Bang & Olufsen 


Viaduct bij Maximakanaal 2014 


8 pilaren in beeld


Omgeving sluis


Deur ging dicht


Speelplek Lokeren


Bossche Bourgondiër


Kazen en zo


Chocolade


Voorheen Pjotr


In het midden piramide


Bossche Bourgondiër


Ander stukje


Voorheen Pjotr bezig met vloer


Nieuwe vloer en zo


Groenteboer 


Druiven en zo


Flappentap


OV Chip kart oplaadpunt


Tassen bij Harm Shoe Care 


Shoeby overburen Harm


Harm


Bezig met paaltjes van walkant weg aan het halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.