zaterdag 10 september 2022

Zaterdag fietsrit park en Lokerenpassage

Vanmorgen regende het hard toen de wekker ging, daarom thuis gebleven, niet naar de eendenkooi geweest, ik was ook erg moe. 

Daarna van Zwietenpark kleine omweg, Lokerenpassage. Thuis weer vertrokken, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat barbecue kerk.

In de kerk 46 foto's gemaakt, de meeste met mensen er op deze keer, ga ik gedeeltelijk doorsturen naar Jan voor de kerk app.

Er waren ongeveer 65 mensen, Dirk en Janny voor mij bijzonder want die had ik lang niet gezien. Verder veel andere mensen gesproken.

Vertrokken naar de Kruiskampsingel, Ruwekampweg, Graaf van Solmsweg, Maasoeverpad, van Zwietenpark en terug.

Thuis al begonnen met foto's en mijn vader iets later gebeld dan normaal.

Ik voel me verder goed, gelukkig niet erg moe of zo.

Statistieken;
12,14 Km afgelegd.
1:05:27 Opnametijd.
13,91 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wtsig-dX09B8bToNXMCB73j3a1HMyEc&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Koeienhuisje bank van beton kapot gekregen


Hetzelfde punt


Stukje van Zwietenpark


Vroeger verbinding


Beetje bij het midden


Lange ronding bi speelplek


Stuwtje water staat relatief hoog



Richting Willem bij treurwilg en zo


Hoekje Noorderplas


Mozaïek bankje regenboog


Achterkant


Soort mini arena 


Dezelfde


Koffieautomaat Jumbo


Kopjes, thee, suiker, creamer en roerhoutjes 


Libelle


Suske en Wiske


Bouquet reeks


<>


Parma ham 


Meloenen en mandarijnen


Weinig boodschappen


Stukje Hema in de Jumbo


Toiletpapier


Bier


Bananenchips


Uien


Kerk koffiekopjes 


Kindertafel en stoeltjes 


Kerk de bar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.