zaterdag 24 september 2022

Zaterdag nat en Rompertpassage en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 maar ik ben uiteindelijk niet naar de eendenkooi geweest. 

Ik was van plan om een eind te fietsen maar vanwege de regen niet gedaan. 

Uitgerust en naar de brievenbus Klokkenlaan gereden, en daarna Rompertpassage bezocht, bij Le Mirage horeca Ko de Visser ontmoet gecondoleerd met zijn dochter Toos en een koffie gedronken. 

Weer Klokkenhoek, Polsbroek, Durendael, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest, en daarna Jumbo boodschappen.

Terug gelopen en bij de uitgang Arjan kort gesproken. 

Weer door de regen naar huis. 

Ik voel me verder goed, hoef vandaag verder geen moeilijke dingen te doen vermoed ik.

Statistieken;
3,19 Km afgelegd.
26:42 Opnametijd.
12,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1st6NUqEWe4cPdyWBXNvvP_sxyBwpWYk&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Brievenbus wordt maandag geleegd


Rompertpassage kapper


Pan beschermers


Poortjes van Blokker


Zeeman


Supermarkt


Horloges


Aldi supermarkt


Bloemist 


Dranken winkel


Kleding


Eieren


Voor kinderen


Limburgia vlaaien en zo 


Boek


Tijdschrift


Fruit


Mijn kapper


Le Mirage horeca koffie Ko ontmoet


Sjaals 


Huissloffen


Zeeman kratten


T shirt 


Jumbo Lokerenpassage koffie op kar


Groentesaus, aardappelen, blik fruit cocktail
en later kwam er nog smeltjus bij


Hema in Jumbo houten wegwerp bestek 


Party borden


Vaatdoek hangers


Wasmiddel


Jumbo flessen inname en personeel ingang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.