woensdag 21 september 2022

Woensdag fietsrit Lokeren, Adm. Scholing en terug

Gisteren nog naar De Stijl geweest, ik zag daar Sies, Danie, Wisse, Ruud, Gert-Jan en anderen. 

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit, even de was gestart, afgehaald en later schone was opgehangen. 

Laat met eten en vertrokken naar Lokeren, Wasweg, Meerwijkweg, Uilenwaard, Kasteeldreef, Burgemeester Godschalxstraat, Maaspoortweg, Lokerenpassage, Harm koffie, mevrouw de Jong gezien. Remblokjes voor mijn fiets gekocht en terug.

Daarna vertrokken van huis in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing.

Bij de Adm. Scholing zag ik alleen Els en Tamara. Erg rustig, weer verder gegaan met Photoshop.

Daarna richting Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Nelson Mandelalaan,  Edisonstraat, 's-Gravesandestraat, Leeghwaterlaan, Onderwijsboulevard, Christiaan Huygensweg, Stationsweg, Havensingel, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Eten in huis, vanavond  hebben mijn ouders kring dus bellen gaat niet werken.

Ik voel me verder goed, rustige avond verwacht ik.

Statistieken;
18,4 Km afgelegd.
1:38:43 Opnametijd.
11,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,3 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1F6jDEUTzj3JfbMJklC7xom0gEfrEirs&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Walkant onderhoud vlakbij huis


Lokeren begin


Bij sportvelden Wasweg


A2 doorgang


Gemaaltje water onder de snelweg door gepompt


Bedrijf


Jasper Vos heb ik gekend


Rotonde Empel


Mocassin bij Harm


Poetsmiddelen 


Varens tuin vlakbij


Pampusgras in mijn voortuin net weer uitgelopen 


Begin Maasoeverpad 


Oudste windmolen


Maisveld wanneer geoogst?


Water word hier omhoog gepompt


Ruwekampweg 


Ook Ruwekampweg


Pepermunt vroeger gevuld door Gerda


Heineken terrein


Post.nl centrum Zandzuigerstraat


Vanaf de Trierbrug richting Royal Welshbrug


Royal Welshbrug


Doorkijkje 


Bezig met glasvezel bij school


Cafetaria ome Piet


Rotonde bij onderwijsboulevard 


Stationsweg brug en America today 


Schuine gevel


Citadel voetgangersbrug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.