vrijdag 2 september 2022

Vrijdag OAD Vught, fietsrit en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 genoeg voor ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in zuidelijke richting via station, Emmaplein, Koningsweg, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg en OAD.

Aanwezig waren Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Henri(WSD) en een paar anderen.

Ik moest zakjes vullen; 2 schroefjes en 2 plugjes per 10 geteld 29 gevinkt dus 290 zakjes gevuld.

Terug via Hogedwarsstraat, Parklaan Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Hans Anders, van Berckelstraat,  Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Mgr. Diepenstraat,  Rompetsebaan, Klokkenlaan Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage. 

Sjors was er weer, kwam er aanlopen toen ik ter plekke kwam.

Harm even gesproken laatste keer voor de vakantie.

Patrick, Walter en Roelina gezien van het Stoepje gezien bij de markt.

Ik voel me verder goed, dadelijk komt Manja casemanager.

Morgen Repaircafé Vught met BBQ er bij, dat betekend dat ik pas laat mijn foto's en tekst kan publiceren.

Statistieken;
21,97 Km afgelegd.
2:03:54 Opnametijd.
12,42 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,00 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BnR1nsq4yd_J8mFkkHw4Fl6IM6xsHw8&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan nieuwbouw vanaf fietspad


Cementrum bord staat er nog maar pas


Weinig wind


Station links de bussen


Koningsweg daarachter het Essent gebouw


101 draaideur ik ben er nog nooit binnen geweest


Photoshop steden wand


Lans of speer beeld Vughterweg 
Gerard betekent dappere speerstrijder


Rotonde vanaf fietsbrug


Hier Taalstraat links belangrijk punt voor mij


Kasteel Maurick brug aan de andere kant van de A2 weer naar beneden


Detail brug


Drinkwater tap punt 


Leeuwenstein voorheen Stadhuis Vught


Pand met diverse bedrijven er in


Park Glorieux 


Groene dakpannen


Pets place en zo 


Bij Karwei


Zakjes vullen 2 schroeven en 2 pluggen 
per 10 geteld 29 gedaan


Pauze Mars was op 


Zakjes, plugjes en schroefjes


Bij uitgang Voorburg Boxtelseweg 


Zuiderstrandweg vanaf een brug 


Mgr. Diepenstraat Amazones flat en kunst 


Klokkenlaan met bocht


Stuw Polsbroek van Zwietenpark 


Noordeplas


Willibrordkerk Durendael 


Het Stoepje cake en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.