dinsdag 27 september 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage, Lokerenpassage met vader

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 op tijd voor de douche, ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad,  Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing. Regenpak nodig gehad.

Ik had daar te maken met Bert, Ilona, Remco en Els.

Rond 10:00 vertrokken naar de Helftheuvelpassage, bij de Hema en Big Bazar binnen geweest.

Daarna Kooikersweg, Simon Stevinweg, Christiaan Huygensweg, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Net voor 11:00 was ik thuis, ik hoefde niet lang te wachten toen belde mijn vader al aan.

Even koffie gedronken en daarna naar de Lokerenpassage gereden met en beetje regen onderweg, ik had mijn regenkleding aan. 

Boodschappen gedaan bij de Jumbo pak kip Siam gekocht met alles wat daarbij hoort.

Even bij Harm Geweest, en weer naar huis. 

De bus van mijn vader ging om 14:24.

Hierna even naar het huis van Esther voor de katten zorgen, en vanavond weer badminton

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
12 Km afgelegd.
1:20:18 opnametijd.
12,81 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1npmQDmU3kWCMkYIMgfheK1Fu5qXlsRE&usp=sharing

 


Fietsrit van deze dinsdag


Eerste fietskruispunt bij huis 


Wat zou hier achter zitten?


LODSI tag graffiti 


Graaf van Solmsweg onder Diezebrug A59 


Hedikhuizerweg 


Helftheuvelpassage 


Huisregels


Hans Anders


Kinderafdeling


Pilaar zoals veel anderen


Hema fietsbel 


Hema kettingspray 


Garen in diverse kleuren 


Kaarsen in diverse kleuren en maten


Taarten diverse vormgeving 


Wandelgang rustig


Druiven en aardbeien


Omgeving Big Bazar


Berkman tankstation 


Diverse brandstoffen


Wasmachines


JOP (Jeugd Opvang Plek) bank uitgebrand


Dit bankje nog wel goed


Water tap punt bij trapveldje 


Hetzelfde punt 


Kunst bij fietstunnel onder station was me eerder niet opgevallen


Emmaplein voorheen BD kantoor 
nu al lang woningen


Trap bij roeivereniging de Hertog 
voetbrug naar de Citadel 


Rotonde Aartshertogenlaan


Supercoop achteringang Rompertsebaan 


Boodschappen gedaan, 2 vla, champignons, roerbakgroente,
 bosuitjes, kipblokjes, haringen en pak kip Siam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.