zaterdag 17 september 2022

Zaterdag Ouwehands dierenpark Rhenen

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 9:30 opstaan, ontbijt, even naar de Lokerenpassage geweest, Harm en Jumbo boodschappen. 

Vertrek per fiets naar Esther. Kwam daar voor 11:30 aan.

Opgehaald door Ruud en richting Jacques gereden. Daarna gingen we via de A50 naar Rhenen. 

Paar kleine buitjes gehad, regenpak niet nodig gehad.

Terug gebracht bij Esther, bij cafetaria patat en kaassoufflé gegeten.

Thuis gekomen mijn vader gewoon weer kunnen bellen om 19:30 

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
65,33 Km afgelegd.
1:03:31 Opnametijd.
69 Km/u gem snelheid bij beweging.
106 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ka7sIVYz32K2vzU-af-bet-iJllSIjw&usp=sharing


Autorit van deze zaterdag


Bezig met beschoeiing vandaag niet


Boodschappen 


Bij ingang dierenpark


Koffie gedronken


Verblijf


Grote schildpad


Speeltoestel


Schildpad


Apenverblijf


IJsberen verderop


IJs en zo


Skelet 


Zwijn


Kunst 


Kunst olifant


Beer


Ik denk apenverblijf


Info over apen


Giraffe


Naam weet ik niet zeker


Verblijf panda's


Binnen Panda verblijf


<>


Rode panda 


Flamingo's 


Hert?


Aquarium 


Vissen


Vissen


Vis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.