donderdag 1 september 2022

Donderdag poetshulp, Oosterplas en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 douche, ontbijt, berichten en dat soort dingen. Carola poetshulp kwam mooi op tijd, ik kon de wasmachine starten, inclusief  beddengoed.

Ik heb een stapel papier uitgezocht veel richting oud papier.

Toen Carola klaar was ben ik eerst wezen rusten en daarna de was opgehangen.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Zevenhontseweg, Bruistensingel, van Grobbendoncklaan, Lagelandstraat, Merwedelaan, Rijnstraat, rond de Oosterplas, Rijnstraat, Graafseweg, Muntelbolwerk, langs de IJzeren Vrouw plas, omgeving Ophoviuslaan, van Grobbendoncklaan, station Oost, Bruistensingel, Zevenhontseweg, Eekbrouwersweg, Klokkenlaan, van Zwietenpark, Durendael en Lokerenpassage.

Eerst even bij Harm geweest, daarna bij Mary van de Jumbo boodschappen gedaan.

Ik voel me verder goed, vandaag verder rustig aan doen.

Statistieken;
14,78 Km afgelegd.
1:27:38 Opnametijd.
10,90 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,02 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze donderdag


Bruistensingel, Total al jaren onbemand


Dranghekken


Wederkomstkerk Rijnstraat ben ik pas nog geweest



Oosterplas


Ook Oosterplas


Strandje bij Oosterplas


Bijna rond gereden


Cafetaria open niet binnen geweest


Elektrische fietsen


Fietsenmaker


De Aa


Watertoren onderin horeca boven woningen


Woningen bij de Aa


Ik ken een Bettina maar al jaren niet meer ontmoet


Brand lijkt het


Café 't Engeltje met Flamingo


Begin Prins Hendrikpark


Boom vreemd krom gegroeid


Dierenverblijf 


IJzeren Vrouw


Bocht vaker gezien


Steiger bij IJzeren Vrouw


Appartementen van Grobbendoncklaan 


De Kruiswissel mooie naam 
insectenhotel achter de letters


Brug bij station Oost


Trappen en zo 


Brug bij Bruistensingel 


Sint Teunislaan tankstation 


Kerk ooit binnen geweest


Jumbo boodschappen bij Mary;
Energy Mix, Broccoli / bloemkool, 
Bak en Braad, Vla, Icetea en chips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.