maandag 5 september 2022

Maandag dierenweide Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:06, medicijnen, ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Mooi op tijd vertrokken in zuidelijke richting, langs het station, Koningsweg gedeeltelijk afgesloten, geen grote omweg nodig, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Parklaan, dierenweide.

14 personen aangevinkt, waaronder Frans, Mar Hein, Manon, de pastor en José.

Samen met Frans de bakken weer geleegd. 1 glazen flesje er bij, Frans zorgde er later voor richting glasbak.

Terug Boxtelseweg, Taalstraat, Loonsebaan, Kampdijklaan, Reutsedijk, Rond het Isabella terrein,  Isabelalaan, brug over her spoor en Randweg, Vughterweg, Vughterstraat, Schapenmarkt, Pensmarkt, Arena, Tolburgstraat, Zuid Willemsvaart, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik ben niet op onbekend terrein geweest, maar in de omgeving Isabella kazerne en brug was ik nooit in deze richting geweest.

Om 12:00 ging het alarm toen was ik thuis.

Ik voel me verder goed, dadelijk apotheek, boodschappen en rust.

Statistieken;
20,08 Km afgelegd.
1:46:54 Opnametijd.
12,62 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,61 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19qh9aVUFRbfLnflYydd0PQFlTxniEAk&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Kraakpand al jaren met graffiti 


Essent gebouw


Omgeving voetpontje 


Rechts aangehouden


Fietsbrug


Oud papier en zo 


Omgeving watertoren, weverij,  fietsenwerkplaats, 
oude brandweerkazerne, kas en zo 


Voor fietsen mijn fiets altijd hetzelfde plekje 


Links ketelhuis noem ik het 
rechts fietsenwerkplaats, achterzijde kas 
en ruimte waar de woestijnratjes zitten
en werkbanken met onderdelen en zo 


Kinderspeelgoed achter cadeauwinkel


RVS wasbak, lege ruimte voor kleine dieren, 
afvalbak even verdwenen


Vogelhuisjes


(Zwenk)wielen


Werkbank met bankschroef 


Cirkelzaag 


Bloem bij ingang kantine / voorheen dames mortuarium


Koffie en thee attributen  


Tafel met stoelen staan er al even 


Cadeauwinkel vlag mocht uit


Loonsebaan overweg


Poort Isabella kazerne


Hek, met de fiets kon je er wel langs


Brug verderop


Bovenop brug over Randweg en spoorlijnen


Daar kwam ik vandaan, treden niet geteld, schatting 40  


Bij de sporen


Vughterstraat


Stadhuis 's-Hertogenbosch 


Arena winkels beneden straatniveau


Kapelaan Koopmans plein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.