donderdag 22 september 2022

Donderdag Cementrum en Noord Brabants museum

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, het museum ging pas open vanaf 11:00.

Na ontbijt, nieuwe remblokjes op mijn damesfiets gezet, en vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Sint Teunislaan Cementrum, daar toevallig  Willem en anderen ontmoet.

Rompertsebaan, Mgr. Diepenstraat, van Berckelstraat, Sint Josephstraat, Torenstraat, Kerkstraat fietsenstalling. doorgelopen naar Parade, Lange Putstraat, Verwerstraat Noord Brabants Museum.

In het museum kreeg ik toegang met mijn  QR code van Esther gekregen. Pasje ook nodig ook gelukt. Bon voor koffie met Bossche Bol werkte ook.

Het meeste van het museum gezien. 

Omweg terug genomen Parade, Peperstraat, Zuidwal, Spinhuiswal, Parklaan, Sonneveld, Westwal, Mariabrug, Van der Does de Willeboissingel, Stationsweg, Stationstunnel, Christaan Huygensweg, 's-Gravesandestraat, Edisonstraat, Copernicuslaan, weer fietstunnel station, Emmaplein, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg  en Lokerenpassage. Daar even bij Harm geweest, en weer teug naar huis.

Dadelijk rustige dag hoop ik, ik voel me verder wel goed. 

Statistieken;
14,77 Km afgelegd.
1:28:38 Opnametijd.
13,26 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,48Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tlFm3rd4ruQsslsLnS89u2CPA35NLj4&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum bij ingang fietsenwerkplaats


Zadelstroppen 


Gereedschapskast


Kunststof bankje


Natte groep


Gekleurde tafel


Sint Jan vanaf de Kerkstraat


Oud pand lange Putstraat


Kunst


Kunst


Bij restaurant 


Kunst bij trapje 


Koe en varken


Kunst


Vaker gezien


Kunst


Kunst


Kunst koeienhuiden 


Tafels gedekt 


Lamp bij kunst


Klok


Trappenhuis 


Buiten bij de ingang 


Horeca omgeving Lange Putstraat


Korte Putstraat


Rode kruis EHBO en reanimatie 


Zuidwal paraplu figuren begin rondvaart Binnendieze


Rijkswaterstaat kunst


Kunst stond eerst ergens anders


Vanaf de Mariabrug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.