zondag 27 december 2020

Zondag kerk op afstand en zo

Vanmorgen ging de wekker om 7:50, ik kon eerst douchen en daarna mij mobiel online zetten.

Aangekleed, ontbijt energy mix met melk, gezapt op de tv, hour of power en ander programma's.

PC aangezet, YouTube GKV-DB heeft gewerkt. Voorganger Robin Flipse, ouderling van dienst Nico van Bruggen, zangers Tiny en Leny.

Het ging in de preek over ons heidenen, en Simeon die de Messias verwachte en zo.

Daarna hebben de webcams niet gewerkt helaas.

Paar foto's van binnen, vandaag ga ik de deur niet meer uit; veel regen voorspeld

Vanavond mijn ouders bellen, en verder geen plannen.

Ik voel me verder wel aardig goed gelukkig.

Nu dus geen statistieken of route. 


Gisteren speculaas gekregen van Esther
Bal met eekhoorn en sneeuw en boompje 
van de Action 


Waxinelichtje rood


Ben ik in bezig


Magneet memo bord


Dit boek probeer ik ook te lezen


Oud speelgoed, stoommachine ben ik 
zuinig op ooit van mijn opa geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.