zondag 13 december 2020

Zondag kerk en Engelenmeer

Op een rare manier eerst gedoucht, toen berichten, toen ontbijt en stukje tv kijken.

Niet de kortste route gereden, heen en weer Vutterpad gelukt. Kerk kunnen bezoeken, was alweer even geleden.

Daarna richting Vlijmen rond het Engelenmeer gefietst. Ging redelijk ontspannen want ik wist de route nog aardig goed in mijn hoofd.

De Gemeint, Engelenseweg, De Steenbeemden, De Bellaard, De Haverleij.

Daarna door Engelen gereden, en sluis Henriëttewaard en chauffeurscafé Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, sportvelden en terug.

Ik voel me nu redelijk goed; gedeeltelijk waren de route en de ontmoetingen spannend, maar het is gelukkig goed gekomen.

Statistieken;
22,09 Km afgelegd.
2:19:47 Opnametijd.
1,68 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze zondag


Omgeving van Zwietenpark / Maaspoortweg


Windmolen midden boven
hier netjes gesnoeid


Bekend punt Engelen vanaf brug Maasoeverpad / A59


Deze brug


Zig zag weg / Graaf van Solmsweg,
 kan ik op zondag vermijden


Afslag Engelen 


Einde / begin Vutterpad weg loopt iets omhoog


Meanderflat Kruiskampsingel


Stukje kerk


Heilig Avondmaal beetje brood en wijn


Steiger bij kruis


Ik noem dit pleinzaal


"De Locatie" zorg boerderij


De Gemeint


Voorrangsweg naar links


De Haverleij


Engelen begin


Bij rotonde


De Haverleij


Nieuwbouw


Door de bomen het bos niet meer zien


Vutterpad


Detail stuk boomstam 


Engelen


Kerkje vlakbij


Ophaalbrug verderop, aanlegsteiger


Stukje kanaal botentrailer


Bij de Maas, spoorbrug naar het noorden


Begin Oud Empel


Empelsedijk dit pand zit op de hoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.