dinsdag 22 december 2020

Dinsdag De Stijl en rondrit

Vanmorgen geen Adm. Scholing, kon ik even rust pakken. 

Daarna naar "De Stijl" het Taxandriaplein koffie gedronken, gekletst, ik had te maken, Ronald, Mark, Jolanda, Gerhardus, Iwan, Huub, Sies, Anke en anderen.

Daarna geplande omweg teug, even bij Harm geweest, boodschappen gedaan hoef ik dadelijk het eten alleen maar op te warmen.

Ik voel me nu wel redelijk goed.

Statistieken;
16,82 Km afgelegd.
1:53:50 Opnametijd
10,94 Km/u gem snelheid bij beweging.
31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FPqGvr22qoVJERJRNs5N8nYe1TnIxBNe&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Omgeving Orthen plas bij begraafplaats


Huizen bij water


De Stijl parkeerplekje gevonden


Hoekje kamer "De Stijl"


Dartbord


Boek; ken de inhoud niet


Keuken bar met planten nu


Hoekje


Beeldje


Hok van Dorus gitaarles


Kerstboom


Gerbera's 


Gang


Aparte tafel buiten


Regenwater tappunt


Mob kar


Binnenplaats


Zicht op de Amazones


Vogelstraat moskee


Tunneltje wat vrolijker dan alleen maar wit


Vanaf een brug


Kraakpand al jaren versiert met graffiti 


Hotel Jo van den Bosch
omgeving Verkadefabriek


Zonnecellen bij parkeerplaats


Silo's bij parkeerplek Verkadefabriek


aan de overkant de Vogelstraat, links treinbrug


Treinsporen kruisen elkaar verderop


Bruistensingel


Vuurtje gemaakt beetje veraf


Denoordpool Heinis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.