maandag 28 december 2020

Maandag Vught Voorburg dierenweide

Vanmorgen ging lastig, weer problemen met de timing. Toch zat ik redelijk op tijd op de fiets, na het ontbijt. Ik had mijn laarzen aangedaan en regenbroek.

De heenrit ging verder goed, gewone route via het station en zo.

Ik had vanmorgen te maken met Marcel(2), Monique, Henri, Rien, Ali, Rudi en anderen.
Afwezig; Petra, Patricia, Frans, Ad, Chiel en Wil.

Ik voel me wel raar, alsof ik in een droom zit. Terwijl er geen rare dingen zijn gebeurd.

Dadelijk weer naar de Lokerenpassage boodschappen doen.

Statistieken;
20,61 Km afgelegd.
2:09:42 Opnametijd.
11,50 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18ffN0ESo0DhG2CnwbhKoCTg2oBq5_qqu&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Station in het donker


Taalstraat iets lichter



Parklaan 21 stukje hek ontbreekt
misschien voor een maaimachine


Ingang Parklaan dubbele rijbaan


Thee genomen


Catering


Ganzen en eenden


Monique


Allemaal wit, ik mocht brood voeren


Ingang kas samen met Henri


Trappenhuis


Lama weer in beeld, aan het eten


Bokje aan het eten


Emmer leeg


Beetje water voor watervogels


Poep weggehaald, zaagsel weer aangevuld


Kruiwagens


Rood waterbakje met duiven


Pauze ruimte


Afstand bewaren


Kerststal


Stukje Taalstraat 


In de buurt van de Paardensteeg


Kunst halve brug verderop de Sint Jan


Belangrijk punt voor mij, kan diverse kanten op. 


Van Grobbendoncklaan


Richting Station oost


Wat dichterbij


Flitspaal bij Bruistensingel


Riet gedeeltelijk weg gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.