zaterdag 19 december 2020

Rondrit per fiets Kruiskamp, Helftheuvel en Maaspoortweg

De dag begon redelijk, voor 10:00 zat ik op de fiets. 

Gefietst rond Engelenmeer,  Graaf van Solmsweg, Kruiskampsingel, Helftheuvel, Orthenseweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Route gisteren bedacht, en opgeschreven.

Ik heb mevrouw de Jong deze dag op drie plekken vlak bij elkaar gezien.

Harm was in gesprek zeer kort gesproken. Ik kan overwegen dadelijk nog even terug te gaan.

Jumbo kort bezocht, 2 kleine boodschappen nodig.

Ik voel me redelijk goed.

Statistieken;
21,49 Km afgelegd.
2:25:58 Opnametijd.
10,2 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10_PbMIMkU462GYm_UgSuIkubnLEwZX8y&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Koe van Zwietenpark


Wildrooster


Onderaan bij het spoor


Belangrijk punt heeft met water te maken


Bij lantaarnpaal 37; verderop nog steeds 
een hoop grond functie onbekend
daarachter zonnepanelen en GSM mast


Maasoevepad richting brug


Graaf van Solmsweg bij gemaal


Onder hoogspanning


Sars verhuizingen
Hoogspannings verdeel station


Hier stond heel lang de waterwagen.
en veel vrachtwagens
Verhuisd naar de overkant vermoed ik


Politie gebouw


De Haverleij


De Bellaard


Haverleij vermoed ik


Autobanden op inkuilplak


Begin Vlijmen links De Gemeint



De Locatie zorg boerderij belangrijk punt


Kruiskampsingel


Kooikersweg / Kruiskampsingel


Daarachter de Meanderflat


Brandgang


Hema bij Helftheuvelpassage


Water tappunt bij trapveldje en JOP


Populierenlaan mocht er weer op.


Links Royal Welshbrug, rechts spoorlijnen


Parkeerplek treinen


Ook belangrijk punt fietspad richting Orthen begraafplaats


Bocht netjes gesnoeid


Noorderplas / Pisastaete flat 
andere kant zicht op de Noorderplas


Kleurrijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.