donderdag 3 december 2020

Donderdag Cementrum en binnenstad

Vanmorgen wou ik rond 10:00 aankomen bij het Cementrum, dat is aardig gelukt met Willem, Jeroen, Cees, René, Hay, Frans en later Anton.

Daarna fietsroute richting Parade, Zuidwal, Sint Jorisstraat, Markt, van Berckelstraat, Kapelaan Koopmansplein, Rompertsebaan en via Harm en Jumbo, Mary Lokerenpassage, daar boodschappen gehaald.

Dadelijk afscheid van mijn casemanager Petra 2 1/2 jaar hier gewerkt bin de Orthenseweg 

Ik voel me nu redelijk goed gelukkig. 

12,27 Km afgelegd.
1:18:49 Opnametijd.
11,43 Gem snelheid bij beweging.
52 Km/u hoogste snelheid (foutje?)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1tH4Sk8KljPg9HcVe0dQD8j2nrt1tjotn&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Omgeving Rompertpassage Sint Teunislaan
Onderin een sportzaak met zuilen


Cementrum A


Cementrum B kinderafdeling


Cementrum C gereedschap


Cementrum D onderdelen


Cementrum E 


Cementrum F velgen


Cementrum G spaken


Cementrum H koperdraad en zo


Cementrum I doppenset


Cementrum J 


Cementrum K fietsstandaard


Cementrum L klok loopt niet gelijk


Cementrum M profiel aluminium 


Cementrum N naaf uit elkaar


Sint Teunislaan gisterochtend was ik bij de bloedafgiftepost


Kapelaan Koopmansplein slager, pasfoto's en Supercoop


Parade


Sint Jan kathedraal in de steigers


Rode kruis


Zuidwal, kunst met paraplu's


Zuidwal Rijkswaterstaat


Bij Sint Bernardstraat


Vughterweg


VVV oud pand


Arena


Klokkenlaan 


Kunst


Vlees Jumbo


Boodschappen koelkast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.