vrijdag 18 december 2020

Vrijdag geen OAD wel stuk gefietst.

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, wel veel berichten gehad. 

Gisteren werd er gebeld dat er corona bij de WSD was geconstateerd (buren OAD) daarom geen werk daar vandaag.

Daarna vertrokken omgeving Treurenburg en Rietveldenweg en zo. Route had ik gisteravond bedacht met Google Maps.

Geen onverwachte bekenden gezien, wel bij Harm geweest. Niet op de markt bij het Stoepje geweest.

Ik voel me nu redelijk goed.

Verwacht een rustige dag verder.

Statistieken;
22,04 Km afgelegd.
2:40:38 Opnametijd.
10,28 Km/u gem snelheid bij beweging.
27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1N1-6wb0qB8vzVRDZL8LJDlDzyYtJjPRe&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Tijd om op te staan


Brug ouder dan pand


Wielsum


Hambakenweg


Idem


Treurenburg begin


Windmolen


Bij milieustation


Gemaalweg


Engelse Gat


Ophaalbrug 2011


Fietspad


Richting spuisluis Crevecoeur


Die brug was ik vergeten
kom ik zeer zelden


Oude Dieze


Volkstuintjes


De Haverleij golfterrein bij Diezekanaal
Graaf vanSolmsweg


Ophaalbrug van wat verderaf


Mozaïek bankje


Tent is nieuw vroeger stonden 
hier veel vrachtwagens geparkeerd


Stukje Graaf van Solms fietspad


BAAC 


Kwik-Fit


Heineken


Brug bij populierenlaan


Hoogteverschil


Bij Brugplein, alle boten weg


Voetbrug richting de Citadel


Kerk bij Orthten


Speeltoestellen lange schaduw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.