woensdag 9 december 2020

Woensdag Srea en Adm. Scholing

Gisteravond nog kunnen badmintonnen, het was rustig.

Vanmorgen was Srea poetshulp mooi op tijd en kon ik de complete was doen, ik was wel erg moe. Toen de was hing kon ik nog even uitrusten voordat ik naar de Adm. Scholing vertrok. 

Ik had daar te maken met Richard, Carol, Remco, Gerda, Herbert, Corné, Michel, Hanny en Eric.

Daarna vertrokken voor en omweg naar het winkelcentrum Maaspoort.
Via Zandzuigerstraat, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Ik voel me redelijk goed, is slechter geweest.

Morgenochtend ontmoetingsgroep bij "De Stijl".

Statistieken;

13,32 Km afgelegd.
1:35:02 Opnametijd.
11,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13BZMHhYJ5hFwX6Jr63HLJOmcm4MPxYMA&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Koe in verwachting 


Transformatorhuisje


Ingang van Zwietenpark


Links voormalige paardenweide
windmolen in de mist


Rommelig terrein hek nu dicht, 2 schapen gezien


Loopt iets omhoog


Installatie met waterpomp aansturing daarachter A59 brug


Grondwerkzaamheden


Hoogspanning en zo


Terrein nu leeg de waterwagen ook verdwenen


Hedikhuizerweg 


Sleutelhanger kapstok AS


Glazen pot met choco kruidnoten AS


Pauze tafel AS


PC, oortjes en stift en zo AS


Werkplek YouTube AS


Grind bij fietsenrek AS


Bij ophaalbrug, nu geen schip


Trap bij Trierbrug omgeving Brabanthallen


Daar kwam ik vandaan


Brug over het water


Iets verder


Tankstation, weg en spoor 


Station Oost rechts


Mitra slijter


Idem


Boodschappen Jumbo


Aanbieding Jumbo


Vis


Quiche tijd niet gehad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.