donderdag 17 december 2020

Donderdag Cementrum, pontje over en wandeling

Vanmorgen was weer een lastige timing, ik wou rond 10:00 aankomen bij het Cementrum en dat is aardig gelukt.

Daar een uur gebleven ik had te maken met Hay (spreek uit hij), Willem, Frans, Frits en anderen. Ik kon koffie en thee drinken.

Deuren richting toilet gesloten, gelukkig had Willem sleutels.

Daarna verder gereden Heetmanplein, fiets geparkeerd, pontje over, Bossche Broek, veel modder op de dijk, met gladde zolen lastig lopen, paar keer bijna gevallen. Via de Zuidwal terug gelopen. Bij het Heetmanplein stond de fiets er nog. Via Vughterstraat, Markt, Kapelaan Koopmansplein, Rompertsebaan, van Zwietenpark, Lokerenpassage boodschappen bij de Jumbo gedaan en terug.

Ik voel me nu wel aardig goed, maar heeft ook lastige aspecten.

Statistieken;
15,8 Km afgelegd.
2:35:09 Opnametijd
7,96 Km/u gem snelheid bij beweging (veel gewandeld)
59 Km/u hoogste snelheid (foutje denk ik)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MJK0Mv-nfsP-Dk5L2a3W4ZaYF_J--uJ7&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze donderdag


Cementrum met flat op poten


Kelder Cementrum fietsenwerkplaats


Gereedschap


Detail


<>


Koffie en thee


Theezakje met tekst


Grappig plaatje


Zetel


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo
weer in gebruik


Brugplein schuine gevel onderin uitzendbureau


Stuwen op afstand te bedienen kun je overheen lopen


Trap af


Essent gebouw steiger op de voorgrond


Brug


Verhoogd pad schuine traptreden


Bij het pontje


Deze; we waren met drie mannen


Door te draaien word het pontje bedient


Overkant


Stukje Bossche Broek


Linker gat kom je ut met een bootje langs de Binnendieze


Stukje dijk


Omgeving Bastionder


Links en rechts ik koos links


Puist op boomstam


Lange trap


Zonnewijzer en Essent gebouw Heetmanplein
ze waren iets aan het bouwen ik weet niet wat


Markt 


Oud pand VVV
links café P79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.