donderdag 24 december 2020

Donderdag Cementrum, rondrit en boodschappen

Vanmorgen ging de timing lastig, ik, wou rond 10:00 aankomen bij het Cementrum is aardig gelukt, stond even stil op het trottoir kwam Gerard Driessen voorbij, heel kort gesproken, was alweer lang geleden.

Bij het Cementrum koffie gedronken en ik kreeg een soort gebak met bananensmaak en worstenbroodjes in aluminium voor thuis. 

Ik zag Willem, Frans, Hay en anderen.

Ben er ongeveer een uur gebleven.

Daarna route richting Uilenbroek via omweg. Daarna richting Orthen, Maaspoortweg, Lokerenpassage, ongebruikelijk stukje Maaspoortweg.

Boodschappen bij de Lokerenpassage gedaan Harm gesproken en bij Mary Jumbo afgerekend.

Dadelijk komt mijn nieuwe casemanager komt hopelijk goed.

Ik voel me nu verder wel aardig goed.

Statistieken;
12,61 Km afgelegd.
1:38:07 Opnametijd.
10,78 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1h2E7To-DST5J8SmqhW5JlwSXLdY8s42z&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum met seniorenbusje


Bezoekers


Gebak zelf gemakt met bananen smaak


Zat nog dicht


Heet water en koffie


Iets met olijven 


Borden en zo


Geldkist


Koffiemelk, suikerklontjes en zo


Vaatdoeken


Onderstel ziekenhuisbed kan in hoogte variëren 


Kunststof bankje binnenband kruiwagen


Sint Teunislaan flat op poten


Buren stichting MEE ben ik vroeger vaak binnen geweest.


Cementrum ingang


Zevenhondtseweg nieuw asfalt en zo


Brug over de Rompertsebaan heb ik ook gebruikt


Andere richting


Water bij Rompertsebaan


Trap lastig met de fiets


De Amazones weg gebruik ik zelden


Kraak pand al jaren; omgeving Brugplein


Stuikje station met kraam


Bolwerk gesloten


Deur detail


Stukje Uilenbroek


Dat gaat naar den Bosch toe 
zoete lieve Gerritje


Stukje haven


Jumbo boodschappen


Maaspoortweg, Pampusgras hier kom ik zelden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.