donderdag 10 december 2020

Donderdag De Stijl ontmoetingsgroep

Vanmorgen ging het redelijk goed, ik was op tijd bij De Stijl, 9:30 tot 11:00 met Indira en Joke kwam later. ik had wel mijn Geo app aangezet en gepauzeerd, maar daarna iets fout gedaan, daarom begint de route bij De Stijl.

Het was een goed gesprek de laatste dit jaar, pas 14 januari volgend jaar een vervolg.

In de ruimte waar we zaten stonden nog kasten van de crea groep, paar foto's kunnen maken.

Via een omweg naar huis gereden, Zuidwal Vughterweg, Arena, van Berckelstraat, Romertsebaan, parkje, fietstunnel links van Zwietenpark en terug.

Ik voel me redelijk goed, dadelijk patat halen, mag weer een keertje. 

Statistieken;
9,7 Km geregistreerd afgelegd.
1:06:32 Opnametijd.
11,19 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Yul9FXZ9o2VIaA-C89RMQuHDfqeBPIHL&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Fietstunneltje onder A59 door


Taxandriaplein De Stijl en gebouw De Hobbel


Gerbera's denk ik


Zit plek water er bij


Potten en zo


Wasbak alleen koud water


Tennisballen in de vensterbank


Stukje krant


<>


Houtzagen


Figuurzaag en metaalzaag  


<>


Veger en blik en zo


Catering


Blad verzamel voertuig


Omgeving Prins Hendrikpark


Grote banken


Omgeving Sluis 0


Loopbrug


Hekellaan


Bethaniëstraat veel herinneringen


Oud pand bij Rijkswaterstaat


Rijkswaterstaat kunst


Bastionder


Stukje Vughterweg


Handyman zit er al even


Richting Markt


Arena


Stukje bij Rompertsebaan


Omgeving Hooghe Clock basketbalveldje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.