maandag 7 december 2020

Maandag dierenweide Voorburg Vught

Vanmorgen krappe planning, regenkleding aan doen. Ik had laarzen aan zodat mijn voeten niet nat werden.

Door de regen weinig foto's van de rit heen, en het was ook grotendeels donker.

Aangekomen in de kantine, ik had te maken met Ad, Marcel, Monique, Henri, Petra, Rien, Rudi, Patricia, Frans en Ali. 

Naar de fietsenwerkplaats gelopen, verlichting, compressor en radio aangezet. Beetje geveegd en putje leeg geschept, zat grond in.

Gewacht want Marcel zou met kruiwagens komen, is niet gebeurd.  

Daarna weer naar de kantine en daarna weer op de fiets gestapt.

Rond 12:00 was ik thuis, zette net mijn pc aan toen ik de sirene hoorde en een bericht op mijn mobiel kreeg.

Ik voel nu verder goed, rustige middag hoop ik. Ben blij dat ik ondanks de regen toch naar Vught ben geweest.

Statistieken;
20,59 Km afgelegd.
1:57:56 Opnametijd.
12,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jjkNuiSYIYAZKYpUrXxzKgW6Vpm7btSY&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Even droog viaduct Taalstraat


Kantine ruimte leguaan kooi


Kooi 3 Chileense eekhoorns


Kantine 


Spaken fietsenwerkplaats


Ventielen en zo


Binnenbanden in mandje


Velglinten, binnenbanden, trap, 
bord fiets reparatie, deur oude brandweerkazerne


Andere hoek compressor, slijpsteen, brandblusser,
banden, veger en blik, radiator, bankschroef en stopcontact, 


Witte kunststof stoel onder werkbank


Lappenmand


Reserve rollator


Watertoren links onderaan mini glijbaan


Ad Rovers kwam er aan gelopen


Mezelf net in beeld


Andere ruimte


Grote en kleine lijmklemmen


Vogelhuisjes bezem en hark


Woestijnratjes / Gerbils


Mob wagens schoonmaakkarren


Bij de ingang


Bijzonder pad lastig uit te leggen


Parklaan 21 Zorgpark Voorburg 
omgeving Boxtelseweg


Brug richting kasteel Maurick
rechts geluidswal snelweg A2


Paardensteeg afleveren pakketten 



Segers gemaal


CGK (Christelijk Gereformeerde Kerk) op zuid


De Deur kerk.


Leegstaand pand vroeger KPN


Wegdek niet te zien

1 opmerking:

  1. Weer verder in de tijd.
    Hopelijk morgen weer een nieuwe dag.
    Morgen weer dierenweide Vught waarschijnlijk.
    We zullen het gaan zien.
    Fijne dag en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.