woensdag 16 december 2020

Woensdag de was, Adm. Scholing en Paleiskwartier

Vanmorgen had ik tijd genoeg om op te staan, en de complete was te doen. Timing vond ik erg lastig.

Toch gelukt om op tijd op de fiets te zitten richting Adm. Scholing. Gerda nam afscheid, dit was voor mij voorlopig de laatste keer. Els Vos word haar opvolgster.

Verder had ik te maken met Carol, Remco, Herbert en Corné. 

De weg terug via de Bordeslaan en Paleisbrug ging goed, boodschappen gedaan bij de Supercoop Buitenpepersedreef.

Heb makkelijk kunnen eten.

Ik voel me nu redelijk goed.

Statistieken;
14,78 Km afgelegde afstand.
1:49:38 Opnametijd.
10,5 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Lna0oVYaVWIdlSE0kvolBBiggTZkd2IM&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag 


T-shirts 


Eekhoorn in glazen bol


T-shirt


Rugnummer met heel mooi getal


Netjes gesnoeid


Maasoeverpad langs de A59


Rechts richting Treurenburg


Stuwtjes


Die hoop grond snap ik nog steeds niet


Onder hoogspanning Graaf van Solmsweg


Hier stonden eerst heel veel vrachtwagens geparkeerd.


Graaf van Solmsweg


Hedikhuizerweg RDW


Kerstballen


Silo's Zandzuigerstraat


Nu wel weer een binnenvaartschip


Trierbrug met zicht op de Royal Welsh brug


Nog meer bruggen


Daar kwam ik vandaan


The Royal Welsh brug


Breed gedeelte voetgangers


Weer opgebouwd, stuk uitgebrand geweest


APK


Parousia kerk


Paleiskwartier


Idem


Werd al wat donkerder


Vanaf de Paleisbrug


Aartshertogenlaan


Groentesoep en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.