zaterdag 12 december 2020

Zaterdag Vught en Bossche Broek

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg te vertrekken, 10:34 begon mijn geo app op mijn mobiel.

Had gisteren een route gepland, en dat is aardig gelukt. Het spoor over bij een fiets en wandelbrug, omgeving Isabella geweest, Reutsedijk, Kampdijklaan, Postweg, Loonse baan, Paardensteeg, Zuid, station Oost, Bruistensingel,  Zevenhondtseweg, Rompert, Lokeren passage en terug.

Vandaag verder onderweg geen bekenden gezien, wel even kort bij Harm geweest.

Ik voel me nu verder wel goed.

Statistieken;
19,94 Km afgelegd.
2:39:59 Opnmaetijd.
10,2 Km/u gem snelheid bij beweging.
29 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BAKMeUOQhEg54QPrrXtytskEUzUZaDWN&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Omgeving fietstunneltje


3 panden met schuine gevels


Rompertsebaan


Stukje riet overgebleven


Trap Rompertviaduct


Feestartikelen en tankstation Tango Aartshertogenlaan


Vroeger wit


Fietspad recht vooruit


Kwikfit bij kraakpand


Emmaplein FNV


Nog in gebruik?


Nieuwe vestiging binnenkort


Station


Paleisbrug schuine lift


Omgeving Heetmanplein


Brug / trap gebruikt over de sporen en zo
naam weet ik niet


Bovenop


Deze kant minder steil


Isabella ingang


Wenteltrap


Rotonde Loonse baan


Spoorwegovergang


Paardensteeg graffiti 


Kunst halve brug Bossche Broek


Zuiderplas


Kruidvat; ontploffingsgevaar?


Station oost rooster kan glad zijn


Detail brug en gekleurd trottoir


Boodschappen Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.