woensdag 23 december 2020

Woensdag poetshulp en rondrit

Vanmorgen kwam Srea poetshulp op tijd aan. Ik heb de complete was gedaan, zij bed verschoont en verder schoongemaakt.

Fout gemaakt met bankieren gebeld krijg ik terug - als het goed is -. Ik vond mezelf erg dom.

Vertrokken voor een fietsrit, het was droog dat was boven verwachting.

Richting station, ongebruikelijke wegen gehad, ook in andere richtingen.

Uitgekomen bij Lokerenpassage bij Harm en Petra zag me.

Voel me nu wel aardig goed.

Statistieken;
17,5 km afgelegd.
2:00:35 Opnametijd
11,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lKcYUC5Fz3hFMZOf6fMIubeIt3bMk0MQ&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Cementrum


Sint Teunislaan


Schuine gevels


SuperCoop Buitenpepersedreef 


Rotonde Aarthertogenlaan


De Amazones


Van Berckelstraat


Bij een brug


Hoekpand van Berckelstraat


Kemping koffie blijkbaar open


Die brug verderop gebruik ik heel vaak


Anker bij beeldje


Bronzen beeldje


Bij ophaalbrug


Schepen en kades 


Station


Roltrap omhoog stond stil


Boven de sporen


Oude foto stadsarchief


Ook boven de sporen


Wissels


Parallelweg



Parousia evangelische kerk met grote klok 


Royal Welsh brug


Veel ruimte voor voetgangers


Omgeving Brabant Hallen


Groot rotsblok en pand


Geen enkele boot meer aangemeerd


Orthen begraafplaats


Soort kerkje op de begraafplaats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.