zondag 8 juli 2018

Zondag Vught kapel

Vandaag ging het dus even anders dan normaal; geen GKV kerkdienst, maar een dienst in de kapel van zorgpark Voorburg.

Afscheidsdienst van pastor Caroline van der Horst die ik goed ken. Heel veel bekende mensen gezien en gesproken.

De reis heen en weer ging goed, timing in orde.

Rotonde Aartshertogenlaan / Rompertsebaan


SD Social Deal
SD ook een geheugenkaartje voor de pc en zo


Bekend punt


De Draak waarschijnlijk had een grappenmaker er schuim in gedaan


Onbekende hoek


Stuw


Huis nog steeds te koop Taalstraat Vught
van Ferry Jagtman 


Ingang Parklaan tekst onderaan begroeid 
3 ingangen aan de Boxtelseweg Vught 


Parklaan 21 mooi pand


Hier kom ik vaak; maar deze foto toch maar zelden gemaakt


Kas en pad in de buurt van de fietsenwerkplaats


Gebouw van Werken in het groen 
Daaronder valt de fietsenwerkplaats


De naam van deze planten weet ik niet; wel mooi


Lichtboog in de buurt van de Kapel


Kapel welke heilige dit is weet ik niet


Bijzaal van de Kapel


Echte bloemen


Koffie met zelfgemaakte koeken 
weerspiegeling raam in koffie


Achterzijde


Vijverhof


Jozef ken ik van heeel lang geleden


Magnolia


Gemaaid en ongemaaid gedeelte
Achterzijde Klimop


Klimop


Villa Voorburg
Iets met ICT niets met Reinier van Arkel te maken  


Richting uitgang Voorburg


Richting Boxtel


Ook Boxtelseweg


Bijzonder maar dat zie je er niet direct aan af


Parade met touringcarbus


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.