vrijdag 13 juli 2018

Vrijdag gevuld

Om 7:15 ging de wekker, koste even moeite maar ik zat op tijd op de fiets.

Op de heenweg kon ik een stuk samen fietsen met Leo Sedee; was leuk.

Aangekomen in Vught ben ik bezig geweest met tellen en doosjes vullen etc etc. Over het geheel genomen ben ik tevreden.

Op de terugweg kwam ik Wim Raes tegen, een stuk konden we samen fietsen.

Via de Lokerenpassage en markt terug naar de fiets gelopen, deze keer niets uitgegeven.

Aartshertogenlaan eethuis Arena

Allemaal Aartshertogenlaan rustig


Bekend punt toch net ff anders


Vuilniswagen wordt geladen


Van der Does de Willeboissingel


Zelfde punt


Heetmanplein Julianaplein afgesloten


Essent gebouw


Bij de stuw


Deze


Wegwerkzaamheden Vught


Blizo schroeven in bakjes doen


10 per geel papiertje


10 x 100 =1000
En ik had meerdere rondes


Vordering zichtbaar


Clowns aan de muur


Verderop een bocht


Veel kanten


Plakplaats


Daar ging ik vanmorgen heen


Straat bij Raadhuis


Begint iets te worden


Viaduct Taalstraat


Bij gemaal Segers na Paardensteeg


Rustiek


Provinciehuis


De Sint Jan


GZG voormalig ziekenhuis terrein


Hier kwam Wim in beeld


Bakkerij het Stoepje uit Spakenburg


Vlakbij huis krijgen ze nieuwe stenen; binnen en/of buiten? 


Hier even met Jan Ruitenburg gepraat


(*)

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.