donderdag 26 juli 2018

Donderdag De Stijl

De wekker ging om 8:00 en 9:45, ik was er weer goed bij.

Richting De Stijl Taxandriaplein gereden, Jay en Trudy waren er niet, veel anderen wel.

Daarna een omweg gereden gedeeltelijk op onbekend terrein geweest.

Mijn vader komt niet vandaag; te warm.

Deze flat nog Klokkenlaan rechts begint de Bokkelaren


Voor fietsen of wandelaars Klokkenlaan


Rompertsebaan bij SuperCoop


Huiskamer De Stijl


Pop huilt


Nasi vandaag


Spellen hoek


Water buitenkraan


Stukje tuin


Idem


Bij de watertoren


Iets verder


Hoe dit water heet weet ik niet


Bootje iets dichterbij


Kunst


Tekst


Iets verder


Soldaten?


Brug niet gebruikt vandaag


Rugby veld


Richting Bethaniëstraat


Bethaniëstraat oude dingen worden hier onderzocht


Kunst bij het water


Achter de Louwsche poort


Ander kant richting Sint Jozefstraat


Kunst


Naar links


Kapelaan Koopmans plein


Rotonde Aartshertogenlaan


Ik verwacht hier waterlelies, maar die zag ik niet


Brug gebruik ik niet meer


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.