vrijdag 6 juli 2018

Vrijdag Vught

De dag redelijk normaal begonnen, ik zat op tijd op de fiets. Het werk ging aardig goed. Ik heb barcode stickers geplakt, 2 per kralendoosje.

Antona was er niet, maar Jean wel, allebei zwarte mensen. Verder diverse mensen aanwezig

De terugreis ging langs de  Bossche Broek, CGK kerk, Grevelingen, Wederkomstkerk, Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Rompert, Klokkenlaan en toen Lokerenpassage, daar heb ik deze ronde niets gekocht.

Ik kan redelijk goed verbanden leggen, maar een verpleegster zal ik nooit worden. 

Bekend punt nu met roeikano's  


Julianaplein gesloten, dan kom je hier toch op het Heetmanplein uit


Ongebruikelijke hoek


Vistrap ziet er niet als Nederlands uit


Brabant Service Station nu zonder auto's 


Weg bij Raadhuis Vught komt binnenkort klaar vermoed ik


Kralendoosjes 8 per omdoos en dan ook 8 per verpakking


Barcodesticker en voorzijde stickers dus 2/doosje


Detail


Koud water gedronken 


Doos 37
Mijn associatie lantaarnpaal 37 Maasoeverpad 


Ringetjes knietjes niet gedaan deze ronde


Bij splitsing waar ik vaak kom. Hoe hoog gaan ze bouwen?


Bossche Broek


Zuiderplas


Staande op brug 


CGK kerk


Indie monument


In de Roos restaurant


Zuiderpassage


Boten op het droge


Weg langs het water
Rechtdoor richting Veghel


Bij rotonde bij de Grevelingen


Wederkomstkerk


Hier weinig boten


Lantaarnpaal omver


Dierenwinkel op de hoek


Bij station Oost


Vroeger Bastion dacht ik


Van Zwietenpark


Noordeplas


Stoepje


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.