zaterdag 14 juli 2018

Zaterdag stad

Vanmorgen eerst gerust en daarna naar de stad geweest; H & M men Vughterstraat had niet wat ik zocht; een overhemd met korte mouwen en 2 grote borstzakken. Ik ben daarna heel veel winkels in geweest zoals de Hema en de C & A maar nergens kunnen slagen.

Wel foto's kunnen maken op mijn zoektocht.

Nieuw stukje weg bij Rompertsebaan


Fietsbrug kom ik zeer zelden over


Bushalte Mgr Diepenstraat
Het was hier 12:34:56 geweest


Paarden bij de Sint Jan kerkstraat


Hier kwam ik Claudia tegen


Zomaar een winkel


Petje


Damesmode


Put Markt


Hema roltrap storing


Markt


Nep


Richting stationsweg 


Douwe Egberts winkel nooit binnen geweest


Visstraat


Soort gracht


Bolwerk


Hek in beeld


Zoete lieve Gerritje


Paardentram onderweg


Put Markt wat dichterbij 


Richting Kerkstraat


Kunst met water 


Kerkstraat


Maria winkel


Van Rossemplein


Kapelaan Koopmansplein


Hooghe Clock nieuwbouw


5 seniorenbusjes staan er lang niet altijd 


(*)

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.