donderdag 12 juli 2018

Donderdag De Stijl

Vanmorgen ging om 8:00 en 9:45 de wekker; ik zat op tijd op de fiets.

Naar het Taxandriaplein gefietst en daar bij De Stijl  rond 10:30 en 11:30 aanwezig geweest. Veel mooie ontmoetingen, teveel om op te noemen.

Via omweg Hinthamereinde terug gereden.

Mijn vader verwacht ik vanmiddag

Klokkenlaan op de heenweg ingang de Klokhoek


Idem net om de hoek zeg maar


Taxandriaplein verdeelpunt post


Vlakbij De Stijl ik snap niet wat ze hier aan het doen zijn


Ruimte De Stijl


Hoekje


Mop kar heet dit geloof ik


Detail telefoon van lang geleden 


Krijtborden


Bij de keuken




Mol? Met bril?


Computerhoek


Niet tegen de lamp lopen


Nieuwe stoel nooit eerder gezien


Taxandriaplein wegens tekort aan vrijwilligers geen speluitleen meer


Groot glooiend blauw gedeelte 


Geert van Woustraat


Buurtwinkel raam reflectie 


Stukje kunst


Idem


Flat in beeld


Witte huizen in beeld


Watertoren


Mooi gemaakt


Fietsenwinkel Hinthamerstraat


Overal kunst


Halverwege Hinthamerstraat


Op de hoek


Houtman was me niet eerder opgevallen


Klokkenlaan onder hoogspanning


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.