donderdag 5 juli 2018

Donderdag timing

Om 8:00 en 9:40 ging de wekker. Deze dag had ik de gebruikelijke sessie rond 10:30 bij De Stijl. Patrick, Jay, Ronald, Mark, Trudy, Joke, Karien, William, Clementine, Jacques, Gerhardus en anderen.

Ben daar een uur geweest, relatief korte route naar huis genomen, daar geen bekenden gezien.

Vanmiddag hoopt mijn vader te komen, ik heb me afgemeld voor de ontmoetingsgroep.

Timing vind ik soms lastig, maar vandaag gaat het best goed.

Fietsbrug vlak bij huis loopt iets nar beneden


Skateboard terrein


Weer glas kapot Klokkenlaan


Stoep bijna klaar nieuw asfalt op pad bij SuperCoop Rompertsebaan


Viaduct Rompertsebaan


De Stijl prijs


Cursussen


Bladzijde foto boek


2014


Keuken


Vitrinekast




Ik weet niet wat voor beest dit is


Leuke vormgeving


Elektrische auto


Zicht op watertoren 


Bocht


Zelfde bocht


Zuid Willemsvaart


Werkplaats ingang fietsenmaker


Brug


Ziet er gesloten uit


Bij Bethaniëstraat hierachter de tuin 
van het opnamegedeelte vroeger


Hetzelfde


Jheronimus Art Center Jeroen Bosch plein


Restauratie Sint Jan


Dezelfde kathedraal 


Rompertsebaan diverse bomen


Cementrum gedeeltelijk bewoond


Klokkenlaan onderhoud groen onder hoogspanning


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.