maandag 16 juli 2018

Maandag Vught fietsen en monteur

De dag begon redelijk normaal, de wekker ging om 7:15 en een half uur later zat ik op de fiets.

Omgeving Weverij en fietsenwerkplaats diverse ontmoetingen.

Weer bezig geweest met een Nexus7 naaf niet gelukt.

Ik kwam rond 13:10 thuis en direct belde de monteur aan terwijl de planning rond 14:00 tot 16:00 was. Toilet spoelbak boven wel gelukt, afzuigkap moet een nieuwe voor besteld worden. Over precies 1 week komen ze weer langs.

Eerst nog boodschappen gedaan, denk dat ik niet naar de contactpoli ga, want daar heb ik me al voor afgebeld en zo.

Cementrum 8 voor 8 John wakker gebeld 


En toen hield het fietspad verder op


Mavo Aartshertogenlaan


GGD


Van der Does de Willboissingel


Stuw deze keer weinig water


Vrijstaand huis Vught


Parklaan 21 Voorburg Vught


Fietsenwerkplaats


Watertoren looproute


Vaste plek voor mijn fiets


Pad van de andere kant


Camper nog steeds aanwezig


Boxtelseweg parallel 


Punt kerktoren net nog te zien


Blijft een mooi raadhuis Vught 


Deze foto maak ik zelden


Taalstraat lang geleden


Van Loon gallerie


Via Paardensteeg bij dit kunstwerk soort halve brug
Sint Jan nog net zichtbaar


Provinciehuis


Maai gereedschap?


Diverse kleuren


Die weg gebruik ik nooit


Skyline


Sint Jan parkeergarage onder het water


semi oud


Kathedraal Sint Jan


Aan de zijkanten waterlelies


Hier ook


Rompertsebaan


Fietstunnel camera's


Daar kwam ik vandaan


Nog even naar de Jumbo geweest


(#)

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.