vrijdag 27 juli 2018

Vrijdag Vught Kettingweg en retour

De wekker ging om 7:15 want ik moest om 7:45 vertrekken richting Vught.
Onderweg kwam ik heel even Micha tegen op haar eleketrische fiets richting Helvoirt

Kwam redelijk op tijd aan; Antona was er; die had ik gisteren ook al ontmoet bij de SuperCoop.

Veel telwerk deze ronde van schroefjes. En stickers plakken op soort doos speelgoed.

De terugweg ging via de Supercoop Buitenpepersedreef maaltijdsalade en Kitkat chocolade gekocht.

Ook even langs de markt gelopen en Lokerenpassage.

En Willem gesproken; ik moet morgen om 9:30 klaar staan, nog onbekend of per fiets of  per auto.

Klokkenlaan


Voetpad


Aartshertogenlaan eethuis Arena


Bekend punt


1 visser zwaaide


Heetmanplein


Het lijkt wel herfst


Taalstraat 183 en 185 belangrijk punt


Tellen maar


Sticker plakken en A4 tje gevouwen toevoegen in het Zweeds


Diverse soorten in Zweeds bericht  


Weer een pallet klaar


Verder met tellen


Detail met snoep


Hoge pompwagen bij WSD


Doos schroeven 


Hoef ik niets mee te doen


Bouw vordert


Bushalte Maurickplein Vught


Amigos


Bushalte reclame


Onderdoorgang


Brabant Service Station


Pontje


Heetmanplein


Julianaplein afgesloten


Links brug niet over gestoken


Deze brug wel 


Asfalt werk


Stoepje


Niets gekocht deze ronde


Vrachtwagen kan nu hier parkeren


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.