maandag 9 juli 2018

Maandag Vught

Om 7:15 ging de wekker, maar toen was ik al wakker. Op tijd op de fiets richting Vught.

Ik kwam de twee mannen nog net op tijd tegen.

De deur van de fietsenwerkplaats was open toen ik wou beginnen. Lampen en radio aanzetten net las anders. Ik heb wat kleine karweitjes kunnen doen. Probleem met een Nexus 7 versnellingsnaaf; veer werkte niet goed. Maar daar hebben we geen onderdelen voor. Wel zo'n zelfde achterwiel gevonden maar dart wordt duurder voor de klant omdat men dacht het te kunnen oplossen met een nieuwe versnellingskabel.

Daarna diverse ontmoetingen; Ton, Manon jarig gebak op, David, Frans, Chiel en diverse anderen.

Toen naar huis gereden relatief korte route.

Daarna contactpoli Rien, Hanny en Lianne en anderen.

Daarna medicijnen en boodschappen gehaald.

Weener XL snoeiwerkzaamheen Rompertsebaan


Nieuwe weg open, wanneer te gebruiken? 


Borden moeten nog opgehaald worden


Aartshertogenlaan


Van der Does de Willeboissingel 
voorbij het klooster van de Capucijners 


Kun je samen met de fiets langs


Trap in zicht


Vrijstaande huizen


Via een bocht weer naar de hoofdweg


Vlinder met mannetje 


Nog steeds niet klaar


Belangrijk gebouw voor mij dan


Varkens


Onder de watertoren


Werkplaats


Ketelhuis noem ik dat witte gebouw


Kippen o.a.


Struisvogel


Naaf Nexus 7


Christus beeld 


Weer netjes de hulst ingekort 
speciaal een kniptang meegenomen


Na de Paardensteeg


Weg over het water


Gemaal elektromotor 


Deze dus; Gert Jan Segers zit nu in de politiek
fractievoorzitter ChristenUnie
Familie?


Bij de Sint Jans parkeergarage


Contctpoli 


Dit kunstwerk bij de rotonde staat nog niet vaak op de foto


Boodschappen van vanmiddag


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.