maandag 2 juli 2018

Maandag goede start

De wekker ging om 7:15 ik was niet topfit, maar goed genoeg om naar Vught af te reizen.
Daar weer veel ontmoetingen, te veel om op te noemen.

Na de lunch ben ik naar de kapel op Voorburg Vught gereden, dat was alweer een tijd geleden en ik wou even de route vast verkennen voor aanstaande zondagmorgen als Caroline afscheid neemt.
Dat ging verder goed, blij dat ik de route vast verkend heb. Dat scheelt dan weer stress hoop ik.

Heel even kunnen rusten, en nette kleren ipv werkkleding aan kunnen doen.

Bij de contactpoli kwam ik Petra tegen dat wordt mijn nieuwe casemanager daarom dan niet morgen maar vandaag al ontmoet.  Hanny was ziek, en verder moest Mischa vanmiddag prikken met alleen Rien als client.   

Daarna bij de Aldi boodschappen gedaan, ik had niet veel nodig.

Ziet er elke dag toch weer anders uit


Julianaplein tijd gesloten, met de fiets kon je er over de 
stoep toch net langs, hier bezig met oud asfalt


Sven Kramer


Photoshop-steden-wand
Heetmanplein


Markant punt


Brabant Service Station vroeger BP


Raadhuis met fontein


Insectenhotel


Bezig met bestrating bij gebouw 'werken in het groen'
Daar hebben de fietsenmakers altijd pauze


Slijpen maar


Maatwerk


Struisvogel


Hooiwagen toilet


Dit noem ik ketelhuis


Dit is de watertoren


Stilleven, lunch samen met Sies 


Magnolia 


Bij villa Voorburg snelweg achtergrond 


Uitgang Laan van Voorburg


Deze dezelfde


Boxtelseweg scheiding auto's / fietsen 


Sticker Ajax op bord geplakt


Ingang Boxtelseweg, die andere ingang heet Parklaan 
maar die foto is mislukt 
En dan heb je ook nog de hoofdingang


Taalstraat Vught van Loon al heel lang verhuisd


Paardensteeg Vught


Pontje over moet je aan een wiel draaien


Heetmanplein


Brug over naar het centraal station NS


Mooie hoek hier


Op de draaibrug


Rompertsebaan viaduct 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.