dinsdag 3 juli 2018

Dinsdag Adm Scholing en bezoek

Vanmorgen goed op kunnen staan, sluimeren duurde gelukkig niet zo lang anders was ik te laat geweest.

Bij de Adm Scholing had ik weer een halfjaarlijkse evaluatie gesprek. Maar er was weinig gewijzigd dus het gesprek duurde maar kort.

Via omweg via de Helftheuvelpassage naar huis gereden. Om 14:30 kwamen Lianne en Petra mij opzoeken, Petra is mijn nieuwe casemanager. Het gesprek duurde ongeveer een uur.

Vanavond badminton laatste keer dit seizoen in De Schans.

Maasoeverpad langs de A59


Heeft met water verplaatsen te maken, onderhoud


Van de Adm Scholing deze keer geen foto's

Kooikersweg nieuwbouw vordert  


Helftheuvelpassage 


Vers Inn, hier koopt Joop altijd broodjes en zo 
voor de groep, bij hem kun je bestellen


Hier staan heel vaak auto's; deze keer niet


Opruiming


Slippers


Helftheuvelpassage 


Wierook koop ik vrijwel nooit


Salades


Soort perziken


Kersen en aardbeien


Zonnebrillen


Horloges


Bij De Taling waterkant


Flat Helftheuvel


Devarana


Trimtoestel bediening


Beugel ging erg zwaar


Viaduct onder het station


Kappersspullen


Emmaplein


Bij de korte havenstraat


Schuine gevel schuin op de foto


Steiger aardig vol


Andere hoek


Vanaf hetzelfde punt


Heette vroeger anders


Aartshertogenlaan


Klokkenlaan teveel groen weghalen


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.