woensdag 11 juli 2018

Gisteravond en vandaag

Gisteravond had ik nog een paar foto's gemaakt, en die wil ik alsnog publiceren.

Vandaag ging de wekker om 8:00 en 8:15 want ik moest op tijd klaar zijn voor Claudia. Ze kwam keurig om 9:00 en heeft hard gewerkt. Ondertussen was ik bezig met de was en organiseren monteur omdat ik digitaal 2 storingen had doorgegeven naar huisbaas Vesteda. Er was een storing tussen Vesteda en Jansen Huybrechts, maar uiteindelijk is er een monteur besteld voor maandag tussen 14:00 en 16:00.

De contactpoli ook geïnformeerd over mijn afwezigheid maandagmiddag.

Daarna vertrokken naar de Adm Scholing net als anders. Bezig geweest met Photoshop en zo, ook voor de koffie en thee kunnen zorgen. Het was wel erg rustig.

Via Orthen terug gereden.

Gisteravond vlakbij huis deze brug gebruikt


Skate terrein


Kunstwerk ik noem het een koe


Nieuwe brug


Goede buren samen watergedeelte delend


Tot zover gisteren
------------------------------------------------------------------------

Waarom wordt dit elke keer iets verhoogd?


Einde Maaspoortweg


Grond werkzaamheden afrondend ze hebben grote buizen en zo geplaatst


Simpele JOP (Jeugd Opvang Plek)


Ik sta hier onder hoogspanning


Richting Vlijmen kom ik zondagochtend weer vandaan


Meerheuvelpad heet het hier dus


Ruwekampweg


---------------------------------------------------------------
Adm Scholing gehad; geen foto's van vandaag
---------------------------------------------------------------

Heineken in de buurt maar hoe het hier heet weet ik niet 


Zandzuigerstraat


Heineken terrein


Nieuwe slagboom bij brug 
De oude lag er nog achter


Bekend punt in het midden de Sint Jan Kathedraal


Grondwerkzaamheden bij nieuwe hal Rütchen Mercedes dealer


Bramen tijd


De weg die voor ons ligt


Richting Weener XL


Daar kwam ik vandaan 


Begraafplaats Orthen kerk


Wat meer naar onderen


Kunst begraafplaats was me niet eerder opgevallen


Iets verderop plas


Nieuwe weg nog geen gebruik van gemaakt


Iets verderop 


3 sprong


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.