vrijdag 20 juli 2018

Vrijdag veel gebeurd

Vanmorgen redelijk normaal op kunnen staan. Ik kwam als 1 van de eerste binnen bij de Inpak.
Mardi is met vakantie en David (als leidinggevende) nog nergens te bekennen. David had eerst een vergadering; niet echt handig gepland.

Uiteindelijk is het goed gekomen.

Via het Stoepje / Lokerenpassage terug naar huis gereden.

Om 16:00 afgesproken mer Esther om wat karweitjes te doen; banden oppompen, bed repareren, drumstel verhuizen. Voor het kapotte bed schroefjes en boortje 2mm bij de Gamma gekocht.

Van gisteravond ook nog een paar foto's; mijn vader niet geweest. 

Gisteren bij de Jumbo


Afrekenen bij Mary


Groente en fruitwinkel


Maaltijdsalade doe ik niet vaak


Water bij rotonde


Vissers


Bekende plek 


Voor mij belangrijk


Dranghekken geplaatst waarom?


Buitendijk


Stuw rechts geen waterafvoer ivm droogte


Vught links A2 geluidswal 


Ingang Inpak / Montage / Blizo / WSD


Ken ik maar niet meer van naam


Nog niet gelezen


Schroefjes tellen


Laagstraat bushaltes


Eindelijk klaar


Deze straat


Vroeger kerk geweest nu Art gallerie gedeeltelijk
Tegenover Paardensteeg


Pontje


Wenteltrap


Onbekende hoek


Klokkenlaan


Soort T splitsing fietspaden


Bakkerij het Stoepje uit Bunschoten Spakenburg


Diverse soorten


Iets verderop bij de Markt


Uitgang Lokerenpassage 


Daarna bij de Groote Wielen geweest nieuwbouwwijk waar Esther woont 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.