zaterdag 28 juli 2018

Zaterdag repaircafé en ouders

Moest op tijd klaar staan want Willem en ik hadden dus om 9:30 afgesproken. Het is uiteindelijk gelukkig de auto richting Vught geworden.

Via een grote omweg kwamen we toch op tijd aan in Vught zorgpark Voorburg Weverij repaircafé.

Daar diverse dingen met fietsen kunnen doen. 

Willem had een afspraak om 15:00 en ik werd daarom op tijd weer thuis bezorgd.

Mijn vader zou met het OV komen iets voor 16:00 maar het werd iets later, deze keer kwam mijn moeder ook mee met de auto.

Te voet boodschappen gedaan, en daarna gekookt en gegeten. 

Journaal gekeken, gebak gegeten en vertrek.

Magazijn Weverij


Tafelpoten; ik zie daar een vis in


Banden vervangen


Schone vaat


Oude kerstboom


Voorraden


Chocomel


Papiervoorraad


Diverse fietsen


Gereedschap Willem  


Kapotte elektrische palletwagen


Leuning te ver naar achteren werkte niet goed


Naaispullen


Oud karton


Trimtoestel


Hebbes kleding


Werktafel


Foto van mezelf


Vroeger Kartonnage


Helder


Bolderkar, wiel zat los


Van Frits


Thuis gebak van de Jumbo


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.