donderdag 31 mei 2018

Donderdag "De Stijl"

Ik hoefde deze keer niet zo vroeg op te staan, maar had niet veel tijd over uiteindelijk.

Naar "De Stijl" gefietst, normaal begonnen, maar deze ronde met warm eten rond 12:30, veel ontmoetingen.

Cor van Rooij overleden; 2 weken terug nog gezien.

Vanmiddag weer ontmoetingsgroep "De Stijl" laatste keer met Caroline van der Horst.

Mijn vader komt zaterdagmiddag is de planning.

Glas en kleding prullenbak en groenbak van de scouting


Taxandriaplein speluitleen de Hobbel en distributiepunt post
Waarom die ballonnen snap ik niet


Zelfde punt


Cor van Rooij overleden
Kende hem redelijk goed.
2 weken terug nog gezien


Rouwkaart


Vissen aquarium 


Tafel buiten


Zilver; merk voor mij onbekend


Placemat


Menu


IJzerenvrouw  speeltuintje


Bij de oude watertoren


Iets verder


Hinthamereinde


Oude huizen


3 mensenfiguren in globe


Bij Café "De Unie"


Woonzorgcentrum kom ik zelden


Hier ergens er langs


Water midden in de stad


Die brug ga ik vaak over


Tegenover "De Amazones"


Staat er vaker op; graafwerkzaamheden al lang verleden tijd


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.